19 Mayıs 2009 Salı

Armutlu yarımadası keşif gezisi; şelaleler, dipsiz göl





bayramımızı en güzel şekilde değerlendirelim dedik.
benim de makinanın ptesi bi şekilde ortaya çıkmasıyla.
zevkten dörtköşe bir şekilde planlar yapmaya başlamıştık.
hedef : ARMUTLU Yarımadasını gezmek.







Geziyi ferhatla gerçekleştiriyoruz. vstrom dan slowly namıyla bilinir ama pek slowly değildir. sanırım dua niyetine.

sabah ferhatın evine gittim.
ne göreyim. capoyu araya almışlar. vay anam vay.


açıkmışız feribotta kahvaltı ediyoruz.


ferhat çayı fazla kaçıyor veee



yollar başlıyoooorr....:)



güzel bir köyde bir çınar ağacının altında çaya duruyoruz.



bu arada ferhatın benzini bitiyor.:(
video

ne olduysa kendimizi bir den armutluda buluyoruz.
canımız fena yol çekmiş ve birden gelmişiz. :ops:

burdan geriye mi diyoruz...


yok geziye ek plan yapmak için mekan aradık ve bulduk.


sahilde bir site. giriş normal de yasak.
ferhatın tatlılığına dayanamıyorlar ve içerdeyiz. planlarımıız yapıyoruz.





DEVAMI AZ SONRAA.....
yada uyku durumuna göre yarın da olabilir.




planlar yapıldı ve garmine aktarılmak istendi. ama garmin ben ordan yol bilmem diyor....


hazırlığımızı tamamlayıp yola çıktık.


dağları tırmandıktan sonra karnımız açıktı.
soğuk dere diye bir meşhur mekan varmış. durduk.


otantik bir mekan ve dere üstüne kurulan yemek masaları.


güzel bir yemek ve peşine çay. acıkmışız galiba hiç yemek fotosu yok.


ordan gazlayıp şelalere
yol bitiyor ve yürüyerek şelalere gidiyoruz.
Burda ağaçların tanımlarını görüyoruz.

ve ardından

peşinden de


birileri ilk kelimeyi okuyup uygulamaya geçmiş anlaşılan.
biiipp biiip

neyse
arkadaşın pili bitiyor...


ve ilk görüntüler geliyor...












Dayanamıyorum suya atlıyorum.

dermişim....







evet videolar da pişti...

ilk çekim buydu. önceden koymuştum. kamera kötü pozisyonda.
video

sonra olayı düzelttik.
şelalede köprüden geçerken. köprü tıkır tıkır ediyor. aslında biraz da korkuyoruz düşebiliriz diye.
video


soğukderede güzel bir yemek ve sonrasında çay salıncak keyifleri. peşinden güzel bir yol ve dipsiz göl.
video



buda birazcık offroad
birazda güzel yollar.
video
sadece bu videoyu yanlışlıkla 13+ yapmıştım. nedense bu videoyu izleyenler daha fazla.


umarım keyif alırsınız...

herkese teşekkür.

Hiç yorum yok: