6 Nisan 2014 Pazar

kuzey istanbul turları - çatalca'nın ve arnavutköy'ün köyleri



Son zamanlardaki iş yoğunluğundan çok fazla çıkamadık.
Çıktıklarımızı da güzel değerlendirdik.
Ctesi için sınırlı bir zamanda gezme planı yaparken fatih ile olan görüşmemizde birlikte birşeyler yapabileceğimize karar verdik. sonrası bir kaç arkadaşla güzel virajlı yollar ve güzel bir piknik.
Sonrasında dağlarda mahsur kaldım ve kurtuldum.

Yol tutkunlarının tutkulu sürüceleri ile yaptığımız bu güzel gezinin detayları geliyor.

Seçim gününden 1 gün önce, türkiye gündeminin kasvetli havası karşısında kendimi dağlarda buldum. 

Karaburuna düşen yolum güzel bir açısı olan kahve ile manzara keyfini en üst düzeye fırlattı.


Aşıklar için ideal bir nokta olan bu yer kuzeyden gelen rüzgarla oluşan dalgaların sığ kıyılara vurmasıyla beyaza bürünen denizin görüntüsü enfesti.
İnsanın defalarca denklanşöre basası geliyor.
ama 18-55 lik bir lensle ancak bu kadar olabileceğini hatırlayıp fazla kasmıyoruz.

kuşlar bu havada özel uçuyor gibilerdi.



tepeye yapılmış güzel caminin manzarasını bozan parti bayraklarını görünce keşke avrupadaki gibi böyle kirlilikler olmadan yapılsa bu işler demeden edemiyor insan.
bu topu ilçeye doğru koymalarının bi manasını anlayamadım.
burda olsa olsa düşman denizden gelir. ;)


bir kaç çaydan sonra denizi daha yakından çekme isteği tavan yaptı.


bu motorla hayat var. bu noktaya kadar gelebilmek çok hoş.

daha sonrasında güzel bir sürüş sonrası eve ulaştım.


5 nisanda bi 6 saatlik ara oluşunca yollara koyulmaya karar verdim.
sağolsun arkadaşlar son dk programıyla beni yanlız bırakmadılar.
her zaman ortağım olan ferhat bu sıralar crf ile çıkmaya istekli değil. havalar hala yeterli değil.


yol tutkunların tutkusu şaşırttı. insana cbr 1000 nin burada ne işi var. yolunu mu şaşırmış dedirtiyor.
arkadaşların motor kontrolü sandığımdan daha fazla.
dere kenarında yaptığımız piknik güzeldi. ancak



gölde balıklar geziyor.
abilerimiz balık muhabbetindeler.



fatih abi olaya hakim ;)
Yol tutkunları aslanları ve vazifesini yapan bir tutkun.-


selçuk hocam da mutlu. herkes mutlu.
ekip olarak fotomuz.

çaydan önce ben motorla tura çıkıyorum.
bu bölgede çok güzel yerler olduğunu söylüyorlar.
biraz ileride daha geniş piknik alanlarına ulaşıyorum.
güzel bir dere. büyük balıklar. buraya balığa gelinir diyoruz.






subaşında ayrıldıktan sonra ben çeşitli zirveleri kesmeye başladım.
noktamız çok güzeldi.

bir çok noktaya hakimiz. inceğiz köyü karşıda.
günümüz modası.

gecede yanlız bu noktada olmak büyükşehir stresinden bıkmış olanların isteyebileceği bir şey.
benim resmen ruhumu okşadı.
uzaktan gelen ezan sesleri.
rüzgarın fısıltısı her şey çok güzel.

iyice batan güneş gitme vaktinin geldiğini belirtiyordu.
ancak ne oldu.
gece olunca yolu kaybettim. her taraf uçurum olan bu noktada kayaların üzerinden gitmek bir risk.
bir kaç yol olarak gözüken yer uçurum. 
belki inerim ama yoldan çıkarsam sıkıntılı sonuçlar olabilir.
1.5 saat ordan oraya yolu bulamadım.
google earth görüntüleri üzerinden baktım olmadı.
daha hassas bir inceleme ile geldiğim yolu gördüm. 
gece vakti motorla bir şekilde o noktaya ulaştım. 
gerçekten yolu bulmuştum. yol dediğime bakmayın. araba gidemez. yolumsu bir yer.
bir müddet sonra ana yola ulaştım. ancak acı bir tecrübe daha gerçekleşmiş oldu
aynı zamanda güzel bir anı hafızadaki raflara yerini aldı.

bir başka macerada görüşmek üzere.

Hiç yorum yok: