18 Mayıs 2014 Pazar

bolu 2014 dikmen yaylasi, gölcük ve aladağlar

mayıs ayının ortalalarında çiceklerin coştuğu bir tarihte bolu dağlarında gezi yapalım istedik. hala daha da istiyoruz.:) ilk günü yanlız geçen gezimin 2. günün de selçuk ve tuncay arkadaşlarımda katıldı.
2 günde 800 km olan yolumuzda crf ile iyi yol katettik. yorucu da olmadı değil tabiki.












e5 den ayrılınca dağlarda hayat bulmaya başlıyoruz.






yolda bu çevrede 5 tane yayladan bahsediyorlar.
bir kaç tanesinde fazla hareket ortam bulamıyorum.
dikmen yaylası biraz daha güzel.











2 türlü yayla var. birisi turistik. eğlencelik. diğeri kalmalık.
bunlar daha çok kalmalık. biraz eğlencelik.
herkes yaylada evini barkını düzerken etleri de çevirmeyi ihmal etmiyorlardı.
tabi ben orada birazcık hazırlıksızdım.

daha sonra arkadaşlardan yaylanın tepesinin güzel olduğunu öğrendim.
yayla 1400m de. tepesi ise 1700 metreleri buluyor.
içimdeki zirveleri görme adına bu duyduğum tutkuyu kendime açıklamakta zorlanıyorum.





zirve de her yer değişik renklerde çiçeklerle dolu.


bir de şehitlik var. tarihini bilmem.








tepe çok soğuk olduğundan ben kendime daha sıcak ve sote yer arayışına girdim.


yanımdaki ufak tefek yiyecekleri bu su kenanırında değerlendirdim. ufak bir ateş. ufak bir sucuk. ufak ufak yol almalar. :)


tuncayı artiz artiz pozlarla abanttaki otelinde yakalıyoruz.


şehirlerde görülmeyen netlikte gökyüzü.
aslında fotoğraftaki ışık patlamaları idi konu sanırım ;)


değişik bir poz.


kahvaltı bekliyoruz garson.


kahvaltılar çok aman aman olmasada o manzara o havada insana amansız bir duygu veriyor.


otelin girişi. otel abant yolu üstünde güzel bir yer.


gölcük.









gölcük başka bir güzellikte.


























ama buralar bayağı kalabalık oluyor muş . tenhada yakalamak lazım.


şimdi hedef yukarıdaki aladağlar ve göletinde. yanlış yerden girip orman içinde bir güzel dolaşıyoruz.
































gölet sonrası bir alabalık çiftliğine gidiyoruz. heryer çok güzel ama buralar biraz pahalı.















































ve gezimizi burada noktalayıp istanbula doğru dönüyoruz.
biraz benim sağlık sorunları olsada sıkıntısız eve varıyoruz..


3 yorum:

Unknown dedi ki...

Mustafa abi, resimler çok güzel ve canlı sanki National Geographic çekti gibi :)

Unknown dedi ki...

güzel resimler gerçekten
ÇATI USTASI ANKARA

PREFABRİK EV ANKARA

Mustafa Sarı dedi ki...

teşekürler.